Początki jesieni i wymarzony prezent

Witajcie :)
Już piątek! Ponieważ lekcje zaczynam później pozwoliłam sobie na wstawienie notki.  
Nie macie pojęcia jak szybko minął mi ten tydzień. Nie obyło się bez sprawdzianów i kartkówek, 
ale jestem w stanie powiedzieć, że daję sobie póki co z wszystkim radę.
Za oknem zawitała jesień. Widać coraz więcej kolorowych liści. Z szafy wyciągnęłam mój ukochany płaszczyk i parasol. Nie jestem amatorką jesieni. Zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest wiosna, 
ale ten okres ma swój urok. Kolorowe liście, kasztany, żołędzie. Deszcz a razem z nim kałuże i świeży, poranny zapach powietrza. Nie wiem czy to dziwne czy nie, ale lubię deszcz. 
Wycisza człowieka, pozwala na refleksje o życiu. Przynajmniej w moim przypadku.
Lubię w tej porze roku obfitość ciepłych barw. Liści, owoców...  
Oto dwa zdjęcia mojego autorstwa.
Skromnie powiem że bardzo mi się podobają. :)



















                     
W przygotowaniu jest małe jesienne DIY więc spodziewajcie się niespodziewanego.
Lubię jesienne outfity. Sweterki, spódniczki i płaszczyki wpasowują się idealnie w mój gust.
Co do butów, zależy od pogody wybieram uniwersalne, czarne półbuty albo lordsy.

W najbliższy weekend idę na urodziny do mojej przyjaciółki i postanowiłam zrobić jej dawno wymyślony prezent. Szczerze mówiąc jest to po części moje marzenie. Według mnie najlepsze prezenty są od serca.Nie muszą byś duże ani kosztowne. Muszą być prawdziwe, czyli chcę przez to powiedzieć takie które chcemy komuś dać, od nas. Sama dostałam coś podobnego, a mianowicie laurki które uważam za najwspanialsze rzeczy na świecie. Wyrażają tak dużo emocji, tak dużo osób od których je dostałam że od czerwca przeczytałam je z 200 razy! (jeszcze raz dziękuję dziewczyny) Postanowiłam stworzyć coś, co chciałabym sama dostać.
I nie chodzi o nowe kosmetyki czy notesy.Coś co będzie jedyne w swoim rodzaju. Unikatowe.
W ten sposób powstał....
W mojej interpretacji to uśmiech zamknięty w słoiku. W środku są karteczki z sentencjami, cytatami z książek, filmów czy nawet ze szkoły. Teksty które po przeczytaniu wypiszą uśmiech na twarzy czytającego. Są tam również cukierki które w jednoznaczny sposób kojarzą mi się z jubilatką, oraz inne małe niespodzianki. A Wy, co chcielibyście dostać na urodziny? Macie swój wymarzony prezent?

Miłego dnia
Avis

5 komentarzy:

  1. fajny prezent :)
    co do jesieni, również bardzo lubię wiosnę, a jesień tylko w te ładne dni :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent, oryginalny i tak jak napisałaś od serca ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia oraz świetny design!
    Jesteś naprawdę utalentowana, życzymy ogromnych sukcesów w blogowaniu!
    Zapraszamy na naszego bloga!
    --------------------------
    talia-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award - więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na prezent :) I fajne foty :3

    OdpowiedzUsuń