DIY: Moja tablica korkowa


Od zawsze chyba miałam w swoim pokoju tablice korkową. 
Na początku służyła do przypinania obrazków i przyklejania naklejek otrzymanych w przedszkolu. 
Potem przerodziła się w miejsce do wieszania przeróżnych drobiazgów, gdy chodziłam do pierwszych klas podstawówki. Następnie zamieniła się w ważne miejsce związane ze szkołą. Wisiał tam plan lekcji, wszelkie karteczki związane z nauką, rzeczy do zrobienia itd. Ostatecznie na tablicy korkowej, sprzątanej od wielkiego święta wisiało wszystko co zawadzało na biurku. Przeróżne rysunki, zdjęcia, sprawy do załatwienia, breloczki, kapselki... Totalny bałagan!

W ramach postanowień noworocznych postanowiłam odświeżyć mój pokój między innymi zamieniając tablicę korkową w miejsce pożyteczne, ładne i pasujące do mojego pokoju. Miałam od dłuższego czasu ułożony plan, ale dopiero teraz udało mi się go w całości zrealizować. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i moje zmiany zainspirują Was do odświeżenia Waszych kącików pracy! ♥

Na początek zdjęłam z tablicy absolutnie wszystkie rzeczy i podzieliłam na te które zostawiam i te które wyrzucam. Nazbierało się tam sporo śmieci! Część kartek, takich jak plan lekcji odłożyłam do ponownego zawieszenia.

Po bokach tablicy przywiesiłam dwie laleczki. Wisiały tutaj chyba od zawsze i moim zdaniem są przeurocze. 



Wycięłam wcześniej wydrukowane elementy. Moja tablica jest podzielona na dwie części. Jedna bardzo organizacyjna, a druga bardziej artystyczna. Do tej mniej użytkowej przygotowałam litery układające się w krzyżówkę o haśle My life. Myślę, że całkiem ciekawie wygląda. W wolnych miejscach przypięłam zdjęcia, a jak starczy mi czasu, to wywołam ich więcej.

Z drugiej strony od góry przyczepiłam plan lekcji, a miejsce pod planem zamierzam zagospodarować w najbliższym czasie.

Najciekawszą rzecz zostawiłam na koniec. Do wykonania jej użyłam lnianego sznurka, klamerek oraz karteczek. Nie miałam pojęcia, że tak trudno znaleźć drewniane klamerki w sklepie! Ostatecznie znalazłam kilka w domu, ale i tak czeka mnie szukanie, ponieważ te są ozdobione bałwankami niekoniecznie pasującymi do każdej pory roku. Klamerki przyczepiłam do sznurka. 
Będzie to mój organizer. Na karteczkach przyczepionych do klamerek będą wisieć zadania do wykonania w najbliższym czasie, a także te długoterminowe. 
Bardzo podoba mi się ten pomysł. ♥
A Wy, czy też zamierzacie coś zmienić na swojej tablicy?

23 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu planuję kupić sobie taką tablicę :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten 'bilet' na koncert Ed'a! <3 Świetnie to wygląda :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :)
      To prawdziwy bilet, a właściwie zaproszenie na imprezę z przyjaciółkami, ponieważ jesteśmy fankami Eda Sheerana, a nie udało nam się zakupić biletów na prawdziwy koncert.

      Usuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój blog! Tymczasem zapraszam so siebie:MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :)
    Będę tu wpadać częściej ^^
    http://dashy-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że skoro napisałaś posta DIY, to przerobienie klamerek z bałwankowych na jakiekolwiek inne nie powinno sprawić Ci problemu. W internecie jest przecież tyle pomysłów na tego typu przeróbki. Szczerze spodziewałam się czegoś więcej. Jakiegoś malowania, kreatywnych, wykonanych własnoręcznie ozdób, czy chociaż ciekawych self-made'owych ramek na zdjęcia. Bieda, ale przynajmniej masz porządek na tablicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że nie udało mi się spełnić Twoich oczekiwań. Słowo czytelnika jest dla mnie bardzo ważne, więc w najbliższym czasie możesz spodziewać się bardziej ambitnego posta, specjalnie dla Ciebie. :)

      Usuń
    2. Zgadzam sie z Łosiek :) Ale i tak post bardzo mi sie podobal :) mam nowy pokoj i zamierzam kupic wlasnie tablice, ponieważ stara mi sie posula :( i ten post troche mi w glowoe rozjasnil jak mam ja ozdobic ;)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się jak to zagospodarowałaś.
    Przeglądam sobie posty i bardzo spodobał mi się Twój blog. Jeśli mi się uda to zaraz zaobserwuje, bo cały czas coś nie działa :/ ale zapisze na komputerze i będę zaglądać :)

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj teraz, dodałam pod spodem link przekierowujący do ekranu obserwacji. :)

      Usuń
  7. Mam taką tablice, jednak jest ona by...być. Jestem za leniwa by cokolwiek na tej tablicy zrobic.
    Zapraszam na bloga o serialach:
    http://serialo-maniak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie większość tablicy zajmują cytaty, nawet plan lekcji zminiaturyzowałam, żeby mieć więcej miejsca na karteczki z cytatami ;)
    Zapraszam do mnie: www. lifebyvica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super tablica !!!
    Zapraszam do mojego małego świata ! ;)
    http://kajucha-w-internetach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam tablice korkową. Główne przypinałam tam kartki z ważnymi informacjami.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetna :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!
    Nominowałam cię do LBA
    Więcej informacji: http://veronica5298.blogspot.com/2015/06/lba-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Nominowałam cię do LBA.
    Więcej informacji: http://veronica5298.blogspot.com/2015/06/lba-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka tablica to genialna rzecz:)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar kupić snapbook :). Zdjęcia z niego wyrwę i powiesze na takim sznurku jaki ty masz na swojej tablicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na post DIY!
    Zrób sama soczysty, arbuzowy zeszyt :)
    http://martyna-bloguje.blogspot.comwietny blog ! Robisz pięknie zdjęcia :). Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń