Wakacje w obiektywie

Piękne widoki, niezadeptane szlaki, słoneczna pogoda, moc przygód 
- tak właśnie wyglądały moje wakacje w Beskidach!
 Takie zachody słońca można było podziwiać wieczorami... przepięknie, no nie?
 Będąc w gorach odwiedziliśmy też mieszkających tam krewnych. A to dwa zdjęcia kwiatów tam rosnących. Było cudownie! :)
(tak, w tym momencie mój komputer się zbuntował i nie chciał dalej "podpisywać" zdjęć..)
 
Takim wyciągiem jechałam dwa razy: na rozpoczęcie i zakończenie wyjazdu w góry. 



Kwiaty przy jednym z postojów. Wiszące przed góralską chatą robiły niesamowity klimat. 

 Będąc na szlaku co krok mijałam karzaki obsypane leśnymi malinami. 
Aż szkoda było ich nie zerwać...





 Takie widoki były dla mnie codziennością...



 Malinki... mmm :D


Szkoda, że wszystkie fajne wyjazdy tak szybko się kończą... 
Mam nadzieję wrócić w Beskidy za rok!
Polecam każdemu wakacje w Beskidach. Te z lekka zapomiane polskie góry są przepiękne! 
Moim zdaniem, wędrówka po pustych szlakach, wśród przepięknych gór jest o wiele ciekawsza niż spracer asfaltową drogą nad piękne, 
ale zadeptane przez turystów Morskie Oko.
Kto wie... Może kiedyś spotkamy się na beskidzkim szlaku?

13 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że jeżeli zdjęcia są Twojego autorstwa to są naprawdę świetne :)
    Bardzo mi się podoba

    Pozdrawiam, Daga!

    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia! Jesteś niezwykle utalentowana! :O
    Nie każdy potrafi dostrzec piękno w otaczającej nas codzienności, dlatego gratuluję udanych zdjęć :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia!
    maliny<3 :D
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zdjęcia! Zazdroszczę pobytu w Bieszczadach! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje zachód przepiękny ;) zdjęcia kwiatów też piękne

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne widoki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń