Tarta jabłkowa z cynamonem - prosto, szybko i smacznie!

Nie wiem jak u Was, ale w mojej okolicy jesień przybyła pełną parą. Z dnia na dzień zrobiło się zimno i przyszedł okres na moje ukochane swetry i kominy. Bardzo lubię jesień. Może nie aż tak bardzo jak lato, lecz jest coś wyjątkowego w tej porze roku.
Jedną z rzeczy, które na pewno bardzo lubię w jesieni są jabłka i jabłkowe wypieki. Z tej okazji przygotowałam dla Was dzisiaj przepis na prostą, szybką i znikającą w tempie błyskawicznym z talerzy tartę jabłkową!


Potrzebne Ci będą:
  • mąka pszenna - 1 szkalnka
  • 3-4
  • migdały
  • - 2 łyżki


olej. Całość zmiksuj i dodaj do suchych składników. Dokładnie wymieszaj.

Gotowe ciasto wylej na blachę pokrytą papierem. Ja używam formy o średnicy 30 cm, ale równie dobrze może to być forma 25 centymetrowa. 

Obierz jabłka. Pokrój na cienkie plasterki i poukładaj na wylanym cieście. Całość posyp cynamonem, płatkami owisianymi i migdałami. Na koniec polej ciasto miodem. 

Piecz 40 minut w piekarniku nagranym na 180 stopni Celsjusza.





Nie ma opcji, żeby to ciasto się nie udało.
Jedyny jego minus jest taki, że znika w mgnieniu oka! :)

A jakie są Wasze ulubione ciasta z jabłkami?

10 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, na pewno szybko znika, ja sama zjadłabym całą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm wygląda na prawdę pysznie ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak weszłam, bowiem chciałaś opinii, a tu się okazuje, że chyba zostanę na dłużej. Przyjemny blog, całkiem nieźle się czyta nawet znalazłam tu przepisy, a takie rzeczy uwielbiam. Myślę, że na taką naprawdę mocną opinię poczekamy do następnego postu, do poprzednich nie będę się cofać, w końcu i tak tu zostaję, więc jeszcze niejedno zobaczę.

    Trzymaj się ciepło.
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi ochotę zrobiłaś na takie ciasto. Aż sama chyba zrobię
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/10/lucluc_1.html#comment-form mogę prosić o wejście w linki? Odwdzięczam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tartę.
    I jabłka.
    I cynamon tez lubię.
    Ale nie chce mi się robić ;)
    Nie no, może kiedyś spróbuję? Kto wie?
    Cudowne zdjęcia - mi najbardziej do gustu przypadło to numer trzy. Mniam!
    Z niecierpliwością czekam na więcej wpisów i zapraszam na opowiadanka do mnie:
    http://dramione-pamietnik.blogspot.com/
    Pozdrówka!
    SzachMATylda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie :)
    Jutro mam wolny dzień i chyba spróbuję ją upiec :)
    Kocham jesień za takie wypieki i rozchodzący się po domu aromat cynamonu ;)

    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smacznie :) Może sama kiedyś spróbuję upiec :D
    Zapraszam do siebie www.baryska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń