W pogoni za zachodzącym słońcem: Lato na fotografii

Na drzewach pierwsze liście złocą się jesienią, a ja już tęsknię do lata. Do mojej ulubionej pory roku, kiedy kwitną piękne kwiaty, dojrzewają przepyszne owoce, a ja mogę kosztować chwili lenistwa w ogrodzie korzystając z wakacji.
Teraz, gdy jest szkoła i moc obowiązków coraz trudniej jest się oderwać od codziennej rutyny. Wracam dość późno i nieraz nie mam przez cały tydzień nawet chwili na spacer czy rowery. Znalazłam jednak na to sposób:





Lato, zamknięte tutaj, na fotografii ciepłe promienie słońca, które choć tak na prawdę już nie ogrzewają, to sprawiają uśmiech na mojej twarzy. Oglądając te zdjęcia przypominam sobie jak pewnego ciepłego, sierpniowego dnia będąc na wsi pobiegłam z aparatem na pole kukurydzy, żeby "złapać" piękny zachód Słońca.







Chociaż już był wieczór, było bardzo ciepło. Słońce maskujące się za chmurami nagle wyszło i oświetliło cały świat ciepłopomarańczowymi promieniami. I jak tu nie biec i nie krzyczeć z radości?







I czy nie piękne są takie wspomnienia? Zatrzymane chwile w cyfrowym ekranie? Obejrzyjcie swoje własne wakacyjne wspomnienia - gwarantuję, że poprawią Wam one humor, i choć nie sprawią, że te chwile wrócą, będą bardzo przyjemne w oglądaniu. :)

3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia, aż robi się ciepło na duszy :)
    uwielbiam zachody słońca ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęsknie za tym ciepełkiem... Racja, że kiedy wróciliśmy do szkoły, nie mamy nawet czasu wyjśc na spacer i zrobić czegoś dla siebie, bo w pierwszej kolejności są zadania i nauka...

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń