Spełniaj swoje marzenia, bo dziś jest Twój dzień!

Znowu zabiegana, znowu z mnóstwem spraw na głowie kompletnie zapomniałam, że miałam się porządnie wziąć za siebie. Pierwszy dzień września minął, a razem z nim okazja, aby zacząć swój nowy start. Porażka na całej linii... To co? Teraz czekamy do Nowego Roku?



Powyższy akapit ma stanowić satyrę jednego z naszych ludzkich zachowań. Może już wiecie jakiego...
Ludzkość uwielbia wielkie daty. Ogromne święta, które odrywają nas od szarej codzienności. Stanowią one często wymówkę dla naszego lenistwa.
"Zacznę od przyszłego tygodnia .... " 
"W Nowym Roku .... " 
"Od jutra ...."

Znacie takie teksty?
Na pewno każdemu z nas zdarzyło się skorzystać z powyższych powiedzeń niejednokrotnie. Ja sama notorycznie planowałam Wielkie Zmiany w moim życiu, które w 90% były po prostu niewypałem. Ale co zrobić, aby tak nie było??




Nie czekaj na nowy rok, początek miesiąca czy poniedziałek. Dziś jest Twój dzień i możesz wszystko! Chcesz się nauczyć tańczyć? Zapisz się na kurs tańca. Może Twoim marzeniem jest kariera kucharza? Przeszukaj internet w poszukiwaniu ciekawych przepisów i inspiracji. Świat jest w Twoich rękach!



Często zwalamy odpowiedzialność za nasze lenistwo na brak czasu. Skąd ja to znam... sama często tak robiłam. Jeśli czegoś bardzo pragniesz zawsze znajdziesz na to czas, nawet przy bardzo napiętym grafiku. Nie chcę się chwalić, ale jestem w stanie chodzić do szkoły muzycznej (czyt. 45 godzin zajęć tygodniowo + zespół 3h i orkiestra w soboty 5h), brać korepetycje z angielskiego, uczestniczyć w kółkach przedmiotowych, być aktywną harcerką, a do tego blogować i mimo wszystko mam trochę czasu na inne pasje, których mi nie brakuje. Czasami jest łatwiej, a czasami pod górkę, ale wszystko jest możliwe!



Nigdy nie wiadomo co się kiedyś wydarzy, więc czemu by tak nie zacząć spełniać swoje marzenia od zaraz? Zawsze będziesz o krok do przodu :)

Specjalnie z okazji dnia dzisiejszego stworzyłam sobie listę, która ma mi przypominać o moich "celach", które pomogą mi się zmienić na lepsze. Zachęcam każdego z Was do stworzenia takiej listy i powieszenia sobie w widocznym miejscu.




Mam nadzieję, że zmotywowałam każdego z Was chociaż odrobinę do działania i że od dzisiaj zaczniecie z podwojonymi siłami spełniać swoje marzenia.
Nigdy nie jest za późno na ten pierwszy krok! :)


2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie motywujące posty ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze mówię, że nie trzeba czekać do jutra, żeby coś zrobić. Też mam listę "moje cele":) Są takie same, tylko nie zamierzam grać na flecie :D
    Powodzienia!
    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń