Back to School: Washi Tape DIY


Witajcie! Dzisiaj przyszedł czas na pierwszy post z mojej ulubionej, wyczekiwanej przez cały rok serii Back to School. Razem z pierwszym postem - pierwsze, bardzo proste w wykonaniu DIY. :)
Co to Washi Tape? To kolorowa, dekoracyjna taśma klejąca, stanowiąca dla mnie źródło pomysłów na proste ozdobienie różnych rzeczy. Można jej używać do ozdabiania przyborników, mebli, ścian, ramek i różnych innych rzeczy. Dzięki niej z łatwością możemy nadać niepowtarzalny charakter zwykłym predniotom i uczynić je bardziej atrakcynymi. Niezliczona ilość wzorów i kolorów w jakich Washi Tape występuje daje nam nieskończoną liczbę możliwości. I jeszcze jedno: Przy ozdabianiu tą taśmą nie ma żadnych ograniczeń!

Posiadam 16 rolek taśm - jedne bardziej profesjonalne, inne tańsze, tak zwane "podróbki", z których jestem jednak bardzo zadowolona. 
Ile kosztują takie taśmy? To zależy. Te z Pepco i z Lidla były w podobnej cenie - ok 5 zł za zestaw, a te z papierniczego: czerwona w kropki za 4,60 zł, a zestaw niebieskich taśm w śnieżynki za 12 zł.



Przejdźmy do rzeczy. Pierwszym pomysłem na ozdobienie taśmą są ołówki. Prosty, drewniany ołówek z gumką. A gdzie trochę kolorów i radości? Wystarczy uciąć kawałek taśmy długości ołówka i dokładnie dokleić ją dookoła. Lepiej? No pewnie. :)



Na drugi ogień idą spinacze - zakładki. Przydatne w plannerach, organizerach... czy zwykłych zeszytach. Estetycznie zaznaczają ważne rzeczy i są wyjątkowo proste w wykonaniu! :)


Trzecim pomysłem jest zeszyt. Przykleiłam pasek taśmy z jednej i z drugiej strony. Moim zdaniem, zeszyt wygląda teraz o wiele ładniej, a przy okazji odróżnia się od wielu podobnych zeszytów.


I jak Wam się podobają rzeczy ozdobione taśmami Washi Tape?
Moim zdaniem w ten sposób przedmioty nabierają "charakteru" i stają się bardziej spersonalizowane. Mam nadzieję, że skorzystacie z przedstawionych wyżej pomysłów. :)

26 komentarzy:

  1. Świetne taśmy, muszę je sobie kupić! Niedługo też planuję napisać podobny post do Twojego! :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te tasiemki ! <3 Muszę je kupić ! :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajnie to wygląda :) A jak ołówki oblepione tą taśmą się temperują ?

    Zapraszam też do mnie 
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu ^^ super pomysły, ja akurat mam zeszyty w jednym kolorze (tzn kilka różowych, niebieskich itp), więc takie tasiemki będą jak najbardziej wskazane i pomocne! <3
    http://dearilyanddon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar kupić takie taśmy ponieważ bardzo mi się podobają i mam wiele różnych pomysłów na wykorzystanie ich. Twoje pomysły są świetne! Bardzo dobry pomysł z tym zarzutem i ołówkiem ;)
    bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Lubię czytać takie posty.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie taśmy używam w szkole na zajęciach dodatkowych! Jednak są one ze specjalnych sklepów papierniczych - tak mówi pani xd Fajne pomysły! Będzie mi miło, jeśli zajrzysz do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły. :) Zawsze chcę kupić te taśmy i nigdzie nie mogę znaleźć. :/ Ale teraz sprawdzę w Pepco. :)
    Blog DIY, zapraszam http://szpiegtworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne DIY! Mnie najbardziej zaciekawił pomysł z ozdobieniem ołówka! Czekam na więcej postów z tej serii! Świetny blog, obserwuję- co oznacza, że staję się Twoją czytelniczką!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cie też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam w LIDLU WT *o*
    W pepco też pusto, muszę kiedyś się wybrać i jeszcze raz poszukać! :D
    POST Z SERII BACK TO SCHOOL: DIY.
    Pozdrawiam. ^w^

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam o zakupie tych taśm. Może faktycznie to dobry pomysł. .Obserwuje :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne okazy masz! mnie przydałyby się do tworzenia kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne DIY!
    Szczególnie spodobał mi się pomysł ze spinaczami!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie super, chyba będę musiała się zaopatrzyć w takie wstążki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, fajne :D zapraszam do siebie :D
    yoolocoloco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te taśmy :)
    Bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam takich taśm :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy ich nie używałam, ale z tego, co zaprezentowałaś widać, że można wykorzystać je na wiele sposobów i uzyskać dzięki temu ciekawe efekty.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wiem, gdzie znaleźć te tasiemki! Super pomysł ze spinaczami :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega są te taśmy!


    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam c;
    tenzwariowanyswiatwery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuu już dłuższy czas planowałam kupić takie tasiemki, ale nigdy nie mogłam ich znaleźć..
    Teraz przynajmniej już wiem gdzie szukać, haha :D
    Bardzo przydatny post!

    Pozdrawiam! :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Super są te tasiemki :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń