DIY: Planner Niebanalny

Wreszcie wróciłam! Muszę szczerze przyznać, że ostatnie dwa tygodnie były jednymi z cięższych w całym moim życiu. Wyrobiłam przez ten czas chyba roczne zapotrzebowanie na naukę geografii, spędzając nad nią kilka godzin dziennie. Przez ostatni tydzień wręcz nie chodziłam do szkoły. Dlaczego? Bo konkurs przedmiotowy... warto się postarać. Na szczęście już prawie uporałam się z zaległościami i mogę wrócić tutaj z kolejnymi, systematycznymi notkami.


Od dawna potrzebuję kalendarza. Jednak wszystko, co widziałam kiedykolwiek w różnych sklepach nie odpowiadało moim wymaganiom. Jeden za duży, inny ma źle rozmieszczone miejsce, jeszcze inny po prostu brzydki. A jak tu być zorganizowaną bez miejsca, w którym można wszystko skrupulatnie planować?

Została mi jedna opcja. Po prostu stworzyć swój własny, niepowtarzalny planner, który będzie mi odpowiadał w 99%.
I to właśnie jest rzecz, którą chciałabym dzisiaj zaprezentować.


Okazało się, że tworzenie plannera to nie dość, że proste, to przyjemne zajęcie!
Każdy miesiąc poprzedza karta z kalendarzem ogólnym. Jest tu miejsce na małe notatki, można po prostu zorientować się, ile mamy czasu do danego wydarzenia. Ja na planie miesięcznym będę zaznaczać kółkiem ważne dni, według określonego kolorowego kodu (fioletowy - urodziny, niebieski - sprawdziany itp.)



Następnie jest pora na kartę dzienną. Aby uniknąć niepotrzebnej pracy kalendarz jest stworzony na siedem dni tygodnia, a daną datę należy wpisać samodzielnie. Poza tym, czasem planner nie jest potrzebny, więc po co zostawiać 10 pustych stron jak np. będziemy lenić się na wakacjach nad morzem?

Po lewej stronie jest miejsce na plan dnia, z rozkładem godzin. Po prawej jest lista zadań z tym, że pierwszy punkt, "z gwiazdką" jest na wpisanie specjalnej okazji jak np. "Dzień kota" czy "Urodziny przyjaciółki". W końcu takie rzeczy trwają cały dzień, więc trudno je umiejscowić o określonej godzinie. Poniżej również znajdują się dwa specjalne miejsca. Z serduszkiem - na pozytywną myśl,cytat, sentencję, która nam się spodobała, z nutkami - na tytuł piosenki, która wpadła nam w ucho.

Jeszcze niżej jest miejsce na notatki. Coś dopisać, coś pamiętać - takie miejsce przydaje się praktycznie zawsze. Pod notatkami op lewej jest spis naszych wydatków z danego dnia, a po prawej można zaznaczyć ilość wody wypitej danego dnia oraz ćwiczenia.

Całość jest dość prosta i otwarta na nowe pomysły. To Twój Planner Niebanalny, więc powinnaś sprawić, żeby był jak najkreatywniejszy!




Następną rzeczą są przeróżne listy, których zastosowanie zaraz krótko wytłumaczę. "To Buy List", to lista rzeczy do kupienia. Po prawej stronie jest również miejsce na zaznaczenie, czy dana rzecz została już kupiona.
"To Read List" i "To Watch List" to listy książek do przeczytania i filmów do obejrzenia. Tym razem zamiast miejsca do "odhaczykowania" pozycji jest miejsce do oceny, jak bardzo nam się podobała dana książka/ film.
Nie zabrakło również klasycznej "To Do List", która przydaje się, kiedy mamy na prawdę dużo rzeczy do zrobienia.
"Challenge List" jest wyjątkowa. Wyjeżdżasz z przyjaciółką na wycieczkę? Albo po prostu chcesz sprawić, alby Twoje życie było ciekawsze? Ta lista to miejsce, na zapisanie osobistych wyzwań, szalonych pomysłów na to, co można zrobić. Obok jest miejsce na datę, oraz serduszko do zamalowania, jeśli dane wyzwanie zostało wykonane. :)






Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój Planner Niebanalny.
Jeżeli jesteś zainteresowana posiadaniem podobnego Plannera Niebanalnego (w końcu każdy jest niebanalny, więc i inny od reszty) to napisz do mnie krótkiego maila, a ja wyślę Ci plik w załączniku zupełnie bezpłatnie! :)

Miłego korzystania!           




19 komentarzy:

  1. Widać jak dużo pracy zostało tu włożone. Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prowadzisz bloga ! :) Świetny kalendarzyk , zapraszam do mnie : http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten planer! Niedawno mi si e taki marzył, ale kupiłam już kalendarz! :)


    http://princess-aim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny planner, ja niestety nie mam chyba na tyle cierpliwości żeby taki stworzyć :<
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przerobić ten mój, jeśli Ci to ułatwi sprawę :)
      Wystarczy, że napiszesz maila, to wyślę Ci w załączniku w odpowiedzi.
      Nie musisz pisać nic szczególnego - po prostu tak mi łatwiej go udostępnić.

      Usuń
  5. no ja powiem, że jestem mega zainteresowań i na pewno możesz spodziewać się ode mnie maila w najbliższym czasie. Pomysł jest na prawdę mega i dodatkowo powiem też, że jestem w szoku. Gratulacje:) pozdrawiam www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten planer :p

    lilascarf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny planer :) Bardzo mi się podoba i na pewno wykonany przez siebie jest bardziej dostosowany do właściciela niż jakikolwiek zakupiony w sklepie :)
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, świetny jest :D Już piszę maila ;)

    http://suz-anne-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny planer! Widać, że się postarałaś :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na konkursie przedmiotowym. Wiem ile kosztuję to pracy, ponieważ sama w tym roku startowałam, ale z historii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny planner! Akurat takiego szukałam! Próbowałam sama zrobić zeszytu - ani przyjemne, ani miłe dla oka...

    Mój Blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sprawię sobie podobny planner, bardzo mi się przyda ;)

    Zapraszam na konkurs!

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki planner to naprawdę świetna sprawa :D
    Ja niestety z moimi zdolnościami nie potrafiłabym tego zrobić :')
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie ci wyszedł ten planner! Teraz sama się zastanawiam czy nie skonstruować sobie czegoś takiego :D

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde nie wpadłabym na to, żeby kupić mały segregator i tam zrobić planner :D. http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne Swietne i jeszraz Swietne! JUż mam chrapkę na zrobienie podobnego!

    http://brunetko-blondynka.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam zgłosić błąd :) Bo tam powinno być two thousand and SIXTEEN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około pięćset osób widziało to zdjęcie przed Tobą, a Ty jako pierwsza zauważyłaś literówkę. DZIĘKUJĘ <3. W dokumencie już poprawiłam, a na zdjęciu już zostanie, dla spostrzegawczych :)

      Usuń